Advertisement

לוקה דונצ'יץ / 18 19 גופיית משחק דאלאס לוקה דונציץ Sportop Co Il - המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים.

לוקה דונצ'יץ / 18 19 ×'ופיית משחק ×"אלאס לוק×" ×"ונציץ Sportop Co Il - המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים.. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ. לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. אבל לוקה הוא כנראה הטוב בעולם בשימוש בגוף שלו כדי ליצור ספייס, וזה הופך אותו לקטלני גם במסירה וגם ביצירת. לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money.

אבדיה פתח בחמישייה וקיבל את אחת ממשימות השמירה הכי קשות שיש בליגה: לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים.

×
×"וא לא מ×"יר לא חזק ולא אתלטי אז איך מתחילים ל×"×'ר על לוק×" ×"ונצ ×™×¥ ×'מונחים של מ×' יק ו×'יר×" Nba ×"ארץ from img.haarets.co.il
לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. הספקנים פעורי פה, המעריצים משפשפים את העיניים ואפילו המלך לברון לא נותר אדיש. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. סופש לילה בהזמנת 2 לילות. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור:

* דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף.

לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. אבל לוקה הוא כנראה הטוב בעולם בשימוש בגוף שלו כדי ליצור ספייס, וזה הופך אותו לקטלני גם במסירה וגם ביצירת. על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך. הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות. © סופק על ידי הארץ דרוזן חוגג, הלילה. סופש לילה בהזמנת 2 לילות. לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד.

לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין. סופש לילה בהזמנת 2 לילות. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. ההייפ סביבו הלך וגדל ממשחק למשחק, אמריקה התאהבה בו ושרה לו שירי הלל(וקה).

לוק×
לוק×" ×"ונצ ×™×¥ ×"×"×"ים ×"ליל×" ×'ם את עצמו ×–×" על×" לפורטלנ×" ×' 40 ×"פרש Nba ×"ארץ from img.haarets.co.il
הרוב היו בדיעה שאין פה באמת תחרות. בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. בהארכה מול דנבר, לוקה דונצ'יץ' החליט שהגיע הזמן לנצח. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. גם כוכב העבר של דאלאס, דירק נוביצקי, לא נותר אדיש לפתיחת העונה של דונצ'יץ' וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור:

לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים.

כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. אבל לוקה הוא כנראה הטוב בעולם בשימוש בגוף שלו כדי ליצור ספייס, וזה הופך אותו לקטלני גם במסירה וגם ביצירת. הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. לוקה דונצ'יץ' עושה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס מאבריקס. בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר. © סופק על ידי הארץ דרוזן חוגג, הלילה. בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. דונצ'יץ' היה בורג משמעותי במיוחד בזכייה ההיסטורית של סלובניה ביורובאסקט, זכה פעמיים באליפות ספרד, הניף פעמיים כשלובליאנה חגגה זכייה בגביע ב־2008 דונצ'יץ' האב צולם עם לוקה, אז בן 9, כשלצידם הרכז המבטיח בן ה. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים. לגבי דונצ'יץ', הרבה פקפקו בהתאמה שלו אני.בי איי בעיקר בגלל חוסר האתלטיות (תסתכל באשכול שברזאני הביא לכאן). לוקה דונצ'יץ' השתלט על הליגה מהרגע שהגיע וגרם לכל הספקנים (ואני בינהם) לאכול את הכובע. לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה.

* דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. לגבי דונצ'יץ', הרבה פקפקו בהתאמה שלו אני.בי איי בעיקר בגלל חוסר האתלטיות (תסתכל באשכול שברזאני הביא לכאן). לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה.

מחכ×
מחכ×" ללוק×" ×"ונצ ×™×¥ עתי×" מז×"יר ×'מיוח×" from www.israelhayom.co.il
דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין. הספקנים פעורי פה, המעריצים משפשפים את העיניים ואפילו המלך לברון לא נותר אדיש. המטרה שלי לעונה הבאה היא לזכות באליפות. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ. בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר. לגבי דונצ'יץ', הרבה פקפקו בהתאמה שלו אני.בי איי בעיקר בגלל חוסר האתלטיות (תסתכל באשכול שברזאני הביא לכאן). לוקה דונצ'יץ' משגע את אמריקה.

אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן.

* דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. בגיל 21 ואחרי פלייאוף ראשון בקריירה, הסלובני זוכה למחמאות מקיר וקיר ובארהב כבר. © סופק על ידי הארץ דרוזן חוגג, הלילה. לוקה דונצ'יץ' והמאבס השיגו ניצחון בסיום מסע משחקי חוץ. לוקה דונצ'יץ' חלף על פני מייקל ג'ורדן. אבל לוקה הוא כנראה הטוב בעולם בשימוש בגוף שלו כדי ליצור ספייס, וזה הופך אותו לקטלני גם במסירה וגם ביצירת. בהארכה מול דנבר, לוקה דונצ'יץ' החליט שהגיע הזמן לנצח. לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. על פי התקשורת בדאלאס, הסלובני בחר להגיב בהומור לביקורת ברשתות החברתיות על הכושר הגופני הלקוי שלו ועל כך. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. אבדיה פתח בחמישייה וקיבל את אחת ממשימות השמירה הכי קשות שיש בליגה: הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. סהכ דני עשה עבודה טובה מולו ואת רוב הנקודות שלו השיג הכוכב הסלובני.

הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 67 ריבאונדים ו־5 אסיסטים לוקה. לגבי דונצ'יץ', הרבה פקפקו בהתאמה שלו אני.בי איי בעיקר בגלל חוסר האתלטיות (תסתכל באשכול שברזאני הביא לכאן).

Posting Komentar

0 Komentar